۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱- ۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱
۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸ ۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸
No available translations found

inoksmachine


تولید میکسر پودر، میکسر، میکسر وکیوم، میکسر زد، رول میل، بمبوری، پرکن،راکتور و انواع تجهیزات خط تولید

اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹

سه گزینه برای قیمت‌گذاری فولاد

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در نشست با مدیران هلدینگ «ومعادن» گفت: باید مهم‌ترین بازار مصرف فولاد را در داخل کشور بدانیم. این پتانسیل در تولیدکنندگان ما به‌خوبی وجود دارد. داریوش اسماعیلی در این نشست بیان کرد: این اولین نشست ما با مدیران بنگاه‌های بزرگ معدنی در خارج از وزارتخانه است و بسیار خرسندم که نگاه مدیران بخش خصوصی به صنعت کلان‌نگر بوده و جامعیت بسیار خوبی دارد.
وی بر توزیع سود به شکل متوازن و عادلانه بین بخش‌های مختلف زنجیره فولاد تاکید کرد و آن را شرط بقای تمام بخش‌های این زنجیره دانست.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت همچنین افزود: کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی سنگ‌آهن ندارند، اما در زمینه تولید فولاد توفیقات زیادی داشته‌اند؛ چراکه تمرکز خود را روی بخش‌های انتهایی زنجیره و بازار مصرف فولاد گذاشته‌اند. ما نیز در زنجیره فولاد باید بر بخش‌های انتهایی زنجیره تمرکز بیشتری داشته باشیم. در این مسیر لازم است برنامه‌ریزی‌ها براساس تکیه بر توان و پتانسیل‌های داخلی خودمان صورت پذیرد. اسماعیلی در ادامه به نگرانی موجود برای تامین سنگ‌آهن لازم برای خوراک واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: در این خصوص از برنامه‌های اکتشافی باقدرت حمایت می‌کنیم و از سوی دیگر صادرات مواد اولیه را محدودتر خواهیم کرد. وی درخصوص ارز حاصل از صادرات محصولات معدنی و فولادی گفت: ما اعتقاد داریم ارز حاصل از هر بخش زنجیره فولاد متعلق به کل زنجیره است و برای بقای زنجیره لازم است تامین ارز موردنیاز تمام بخش‌ها موردتوجه قرار گیرد. معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت افزود: باید مهم‌ترین بازار مصرف فولاد را در داخل کشور بدانیم. این پتانسیل در تولیدکنندگان ما به‌خوبی وجود دارد. مثلا درزمانی که برخی شرکت‌های بزرگ لوازم‌خانگی خارجی که بخش مهمی از بازار را در دست داشتند با ما قطع رابطه کردند، برخی از تولیدکنندگان لوازم‌خانگی داخلی توانستند تا ۴ برابر قبل افزایش تولید داشته باشند و این نشان می‌دهد ما در کشور خود قابلیت‌های بالایی داریم. اسماعیلی در بخش آخر سخنان خود در مورد اقدامات قیمت‌گذاری در زنجیره فولاد گفت: مسیر طولانی را در این‌خصوص طی کرده‌ایم و مشارکت فکری تمامی بخش‌ها، مجامع و انجمن‌های مرتبط را به‌کار گرفته‌ایم تا به نتیجه مطلوب نائل شویم. وی ادامه داد: نهایتا سه راهکار را به فعالان این عرصه پیشنهاد داده‌ایم: یا اینکه خودشان در بخش‌های مختلف زنجیره به یک توافق کلی برسند و چنانچه با ضوابط و چارچوب‌های قانونی ما منطبق بود حمایت خواهیم کرد. دومین راه این است که مجموعه گزینه‌هایی را پیشنهاد دهند تا ما با نظر کارشناسان بهترین گزینه را انتخاب و اجرا کنیم و چنانچه هیچ‌یک از این کارها انجام نگرفت ما خودمان از موضع دولت باید تعیین تکلیف کنیم. معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در ادامه به مشکلات و چالش‌ها درخصوص مسائل مطرح‌شده با مدیران شرکت‌ها به بحث و گفت‌وگو پرداخت. در این نشست همچنین مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام‌شده درمجموعه را ارائه داد. عزیزاله عصاری همچنین از افزوده‌شدن یک شرکت سهامی عام به این هلدینگ به‌عنوان اقدامی مؤثر در تامین مالی طرح‌های توسعه در آینده‌ای نزدیک خبر داد. وی گفت: اگرچه سال سختی را ازنظر تولید و شرایط اقتصادی کشور سپری می‌کنیم اما در مجموعه «ومعادن» کوشیده‌ایم ضمن تحقق شعار جهش تولید، تمهیدات و راهکارهای مناسبی را به‌کارگیریم تا منافع حداکثری سهامداران حفظ شود.

در ادامه، گزارش تحلیلی مبسوطی از وضعیت اقتصاد ایران و جهان به‌ویژه تاثیرات شیوع بیماری کرونا بر مجموعه اقتصاد و کامودیتی‌ها برای مدیران حاضر در جلسه ارائه شد. بررسی و تحلیل تحولات اخیر بازار بورس نیز از موضوعات مهم این گزارش بود.

منبع: دنیای اقتصاد

جهت خرید میکسر پودری و انواع میکسر پودر صنعتی با ما تماس بگیرید

خوشحال می‌شویم اگر دیدگاه خود را برای ما ارسال نمائید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.