۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱- ۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱
۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸ ۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸
No available translations found

inoksmachine


تولید میکسر پودر، میکسر، میکسر وکیوم، میکسر زد، رول میل، بمبوری، پرکن،راکتور و انواع تجهیزات خط تولید

اسفند ۱۹, ۱۳۹۹

آشنایی با ظروف استیل و مزایای استفاده از آنها

فواید استفاده از ظروف استیل,خواص استفاده از ظروف استیل

استفاده از ظروف استیل، کار تازه کارها را راحت کرده است

هر آشپز یا اهل دلی که عاشق پلوهای سنتی یا پنیرهای ایتالیایی باشد، روزی کارش به تابه یا قابلمه می افتد. پس اگر بوی غذاهای غربی و شرقی، به راه پله خانه تان هم می رسد، باید در انتخاب نوع و جنس ظرف ها دقت بیشتری داشته باشید. خیلی ها طرفدار پروپاقرص ظرف های مسی هستند و بعضی ها مشتری همیشگی تفلون و سرامیک شده اند. گروه بزرگتری هم راحتی، زیبایی و در دسترس بودن ظروف پخت استیل را ترجیح می دهند. استفاده از این ظروف، هم تازه کارها را راحت کرده، هم باعث شده به دستیار خوبی برای حرفه ای ها تبدیل شوند. در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از ظروف پخت استیل اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از ظروف استیل

طعم غذا را حفظ می کنند

از آنجایی که استیل لایه محافظی برای نچسبیدن غذا ندارند، هیچ گونه مواد شیمیایی وارد غذا نمی شود. بنابراین ظروف استیل تاثیری روی مزه غذا نمی گذارند و غذا طعم طبیعی خود را حفظ می کند.

آشنایی با ظروف استیل,مزایای استفاده از ظروف استیل

استیل لایه محافظی برای نچسبیدن غذا ندارند، هیچ گونه مواد شیمیایی وارد غذا نمی شود

پاکیزه می مانند

استیل به خوبی با مواد شوینده تمیز می شوند و هیچ گونه آلودگی روی این ظرف ها باقی نمی ماند. در نتیجه، پس از شستشوی آنها هیچ بو، لکه و تغییر رنگی ایجاد نمی شود.

آب گرم به همراه مایع ظرفشویی بهترین انتخاب برای شستشوی آنهاست و تمام باقیمانده غذا را از بین می برد. برای شستشوی این ظروف در ماشین ظرفشویی، دمای آب نباید بیشتر از ۵۰ درجه باشد. دمای بالا می تواند باعث تغییر رنگ، تیرگی یا لکه دار شدن ظروف شما شود.

راهنمای استفاده از ظروف استیل, آشنایی برای استفاده از ظروف استیل

ظروف استیل به خوبی با مواد شوینده تمیز می شوند و هیچ گونه آلودگی روی آن ها باقی نمی ماند.

نگهداری و استفاده آسان

بر خلاف سایر ظروف که محدودیت های زیادی در استفاده و نگهداری دارند، نگهداری و تمیز کردن ظروف پخت استیل بسیار ساده و راحت است.

به علت دوام بالای استیل، می توانید بدون نگرانی هر غذایی را در آن بپزید. امکان ایجاد واکنش های شیمیایی هم باعث می شود توجه خاصی به پخت مواد اسیدی داشته باشید؛ در حالی که می توانید برای پخت هر غذایی از ظروف استیل استفاده کنید.

استفاده از ظروف پخت استیل,مزایای استفاده از ظروف پخت استیل

به علت دوام بالای استیل، می توانید بدون نگرانی هر غذایی را در آن بپزید.

ظروف پخت استیل بادوام و به صرفه هستند

استیل زنگ نمی زند ،خرد نمی شود و تغییر شکل نمی دهد، به راحتی خش برنمی دارد، بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. ظروف استیل سالها ظاهر اولیه خود را حفظ می کنند. به همین علت، خرید این ظروف سرمایه گذاری برای یک عمر است.

خواص استفاده از ظروف استیل, بهترین ظروف پخت و پز

ظروف استیل بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.

ظاهر زیبایی دارند

و در نهایت هم ظاهر براق و آینه مانند استیل، آنها را بسیار شیک و جذاب می کند. این ویژگی خاص استیل باعث می شود حتی بعد از سالها استفاده، ظاهر زیبای آنها حفظ شود.

طعم خوب غذا، راحتی، ماندگاری و زیبایی ظروف استیل همیشه مثال زدنی است و هیچ کسی را از انتخاب آنها پشیمان نمی کند. اگر از ویژگی های این ظروف نقره ای جذاب چیزی از قلم افتاده است، آن را با ما در میان بگذارید.

مزایای استفاده از ظروف استیل,فواید استفاده از ظروف استیل

ظاهر براق و آینه مانند استیل، آنها را بسیار شیک و جذاب می کند.

خوشحال می‌شویم اگر دیدگاه خود را برای ما ارسال نمائید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.