۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱- ۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱
۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸ ۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸
No available translations found

inoksmachine


تولید میکسر پودر، میکسر، میکسر وکیوم، میکسر زد، رول میل، بمبوری، پرکن،راکتور و انواع تجهیزات خط تولید

فروردین ۱۸, ۱۴۰۰

میکسر و خشک کن آزمایشگاهی برای مواد جامد

میکسر و خشک کن مواد جامد؛ ایده آل برای خشک کردن و مخلوط کردن آزمایشات و تولیدات کوچک


سری خشک کن و میکسر جامدات عمودی برای مقیاس سازی و توسعه محصول (اهداف فرمولاسیون) طراحی شده است. بعلاوه این واحدها برای تولید در اندازه های کوچک مناسب هستند.


مدل پایه خشک کن مواد جامد، شامل یک ظرف ژاکت دار برای خنک سازی / گرمایش است که برای محیط های انتقال حرارت مایع برای کنترل دما طراحی شده است. استفاده از پروانه های مختلف EKATO امکان آزمایش چندین برنامه را فراهم می کند. پروانه EKATO Solids-PARAVISC برای مواد جامد با جریان آزاد (سری محصولات SOLIDMIX VSM / VST) و پروانه EKATO ISOPAS برای محصولات خمیری در واحدهای آزمایشگاهی موجود است. به دلیل طراحی خاص پروانه و ترکیب آن با دیافراگم ، محصولات خمیری دشوار را می توان بدون مشکل پردازش کرد.

ویژگی بلند کردن درب اتوماتیک، امکان حرکت آسان پروانه را فراهم می کند. عملیات فرآیند داخل بافل را می توان از طریق شیشه بازرسی درب مشاهده کرد. ظرف مخلوط کننده ، ساخته شده از فولاد ضد زنگ ، دارای یک سنسور دما در پایین ظرف برای اندازه گیری درجه حرارت محصول است. در پایین ترین نقطه دهانه تخلیه است که با یک دریچه قطعه توپی بسته می شود. کابینت کنترل ، که همچنین به عنوان پشتیبانی از کشتی عمل می کند ، دارای یک کنترل PLC جمع و جور با صفحه لمسی است. بسیاری از گزینه های دیگر در صورت درخواست از جمله فیلتر بخار ، بخاری آب گرم ، واحدهای خلاuum و غیره در دسترس هستند.


امکانات میکسر و خشک کن مواد جامد

  • تعیین پارامترهای فرآیند سیستم های اختلاط و خشک کردن
  • طراحی بهینه شده
  • تجزیه و تحلیل نتایج آزمون و توصیه های مقیاس تولید
  • ارزیابی فرآیند / توسعه فرآیند
  • قابلیت نصب و اجرا

جهت مشاهده تولید میکسر خشک کن توسط اینوکس ماشین به این لینک مراجعه کنید.

میکسر و خشک کن آزمایشگاهی برای مواد جامد

خوشحال می‌شویم اگر دیدگاه خود را برای ما ارسال نمائید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.