۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱- ۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱
۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸ ۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸
No available translations found

inoksmachine


تولید میکسر پودر، میکسر، میکسر وکیوم، میکسر زد، رول میل، بمبوری، پرکن،راکتور و انواع تجهیزات خط تولید

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه بسته بندی دخانیات می تواند برای بسته بندی انواع توتون ، تنباکو میوه ای و غیره استفاده شود.

قبل از عدم وجود تکنولوژی بسته بندی اتوماتیک توتون ، این محصول با مواد پر کننده دستی پر شده و در اطراف آن در پایین دستگاه های بسته بندی افقی با یک سلفون بسته بندی شده است سپس ماشین آلات بسته بندی Masaeli به همراه تیمش تصمیم به ساخت دستگاه بسته بندی اتوماتیک توتون و تنباکو ، تولید ماشین آلات بسته بندی با بهترین کیفیت و تحویل آن به مشتریان عزیز در صنعت دخانیات و در حال حاضر به ساده ترین و راحت ترین روش این محصول بسته بندی شده است. دستگاه بسته بندی در دو مدل ساخته شده است:

۱- بسته بندی توتون و تنباکو ۵۰ گرمی

۲- بسته بندی تنباکو ۲۵۰ گرمی.

این خط برای RYO Roll-Your-Own Tobacco استفاده می شود ، که پارچه برش خورده توتون را در کیسه ای کوچک پر می کند. مشتری می تواند جهت سفارش خط تولید بسته بندی تنباکو، نمونه تولید شده شرکت اینوکس ماشین را دیده و پس از آن سفارش دهد. توسط این دستگاه در فرآیند بسته بندی از پراکندگی تنباکو ، بلند شدن ، وزن کمی جلوگیری شده و تا ارسال خودکار بسته بندی کیسه های مصنوعی و سپس بسته بندی بیرونی توسط خط تولید بسته بندی تنباکو انجام می شود.

دستگاه بسته بندی تنباکو با طراحی خطی؛ ساده و به راحتی کار می کند. از جهات علمی بودن، قابل اطمینان بودن و کارایی اقتصادی این دستگاه مطمئن باشید. اما ساختار دستگاه و عملکرد با توجه به کاربردهای مختلف مشخصه و محتوای مورد بسته بندی تا حدودی متفاوت خواهد بود.

مشخصات فنی کامل خط تولید بسته بندی تنباکو در اینوکس ماشین را اینجا ببینید.

آپرباند

خوشحال می‌شویم اگر دیدگاه خود را برای ما ارسال نمائید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.