۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱- ۰۹۱۲۰۶۵۸۵۴۱
۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸ ۰۹۹۰۹۹۹۸۱۲۸
No available translations found

inoksmachine


تولید میکسر پودر، میکسر، میکسر وکیوم، میکسر زد، رول میل، بمبوری، پرکن،راکتور و انواع تجهیزات خط تولید

اسفند ۱, ۱۴۰۲

زد میکسر، سیگما میکسر

میکسرها در صنایع مختلفی کاربرد دارد. با توجه به تفاوتف‌های فیزیکی و شیمیایی هر ماده، میکسرهای مناسبی طراحی و تولید می‌شود. زد میکسر مناسب مواد نیمه جامد، خمیری و چسب مانند مثل بوتیل، نوار عایق، خمیر بازی، آدامس انواع رابرها و … می‌باشد. معمولا متریال مورد استفاده در ساخت زد میکسر یا سیگما میکسر با توجه به موادی که قرار است مخلوط کند انتخاب می‌گردد. در زیر چند نمونه از زد میکسرهای تولید شده در ماشین سازی اینوکس را مشاهده می‌کنید.

زد میکسر در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. ما این میکسر را متناسب با صنایعی که مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌سازیم.

زد میکسر یک دستگاه ایده‌آل برای اختلاط مواد ویسکوز و چگالی بالا مانند چسب‌ها می‌باشد. این دستگاه با استفاده از دو عدد پارویی به شکل زد مواد را میکس می‌کند.

زد میکسرهای تولید شده در اینوکس ماشین با اکسترودر و برگردون مواد میکس شده زد میکسررا خالی می‌کند.

زد میکسر

حجم این میکسرهای به انتخاب مشتری از ۲۰ لیتر الی ۲۰۰۰ لیتر یا دو متر مکعب قابل تولید و ساخت است.

Vector Smart Object1

گارانتی رایگان یکساله

Vector Smart Object1

خدمات پس از فروش در سراسر کشور

Vector Smart Object1

استفاده از متریال مناسب

Vector Smart Object1

تضمین کیفیت

زد میکسر-سیگما میکسر-زیگما میکسر

این نوع زد میکسر در سایز کوچک و متریال مخصوص جهت استفاده در آزمایشگاه طراحی و تولید می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به حجم کوچک آن اشاره کرد.

با توجه به اینکه بعضی وقت‌ها بازوهای این دستگاه شبیه سیگمای یونانی است لذا بعضی‌ها به این دستگه میکسر سیگما می‌گویند.

سیگما میکسر-زیگما میکسر-میکسر سیگما-میکسر زیگما
زیگما میسکر-سیگما میکسر

میکسر زد یا زد میکسر برای مخلوط و ترکیب کردن مواد خمیری و مواد نیمه جامد مانند آدامس، چسب کاشی و … کاربرد دارد. این میکسر مواد را با تیغه‌های زد/سیگما یا زیگما شکلی خود به طور کامل ورز داده و به طور یک نواخت مخلوط می‌کند.

برای خالی کردن مواد از داخل این دستگاه هم می‌توانید از بالابر استفاده کنید و هم از اکسترودری که در کف این دستگاه کار گذاشته شده است استفاده کنید.

صفر تا صد میکسر زد در کارخانه اینوکس ماشین تولید می‌شود. خیلی از کارهاگاه‌ها ادعای تولید زد میکسر را دارند اما در واقع تولید کننده نیستند. زدمیکسر را مستقیما و بدون واسطه از ما بخرید.

تولید نیدر
میکسر چسب-میکسر عایق- میکسر

شما می‌توانید از میکسرهای آماده در کارگاه ما خرید کنید و یا می‌توانید متناسب با نیاز خود سفارش دهید تا ما جزئیات دستگاه شما را نسبت به نیازهایتان سفارشی سازی کنیم.

گارانتی زد میکسر

این دستگاه کاملا استاندارد و به صورت علمی ساخته شده است و سالیان متمادی در کارگاه‌های مختلفی کار کرده است. لذا این دستگاه به صورتی تضمینی و با گارانتی کامل یکساله و ضمانت نامه کتبی ارایه می‌گردد.

بدنه این نوع زد میکسر ضد زنگ می باشد و تیغه آن به صورت افقی ساخته شده است. دستگاه میکسر برای مخلوط کردن مواد پودری یا خمیری در همه زمینه ها از جمله دارویی، شیمیایی، مواد غذایی و … استفاده می شود.

این دستگاه از طریق چرخش مکانیکی برای به حرکت در آوردن همزن S مانند استفاده می کنند. در نتیجه مواد موجود در مخزن زد میکسر به طور یکنواخت مخلوط می شوند. می توانید برای این نوع زد میکسر تایمر مشخص کنید. به این صورت که با استفاده از کنترل الکتریکی دستگاه، به دستگاه زد میکسر زمان مخلوط کردن می دهید، در این حالت دستگاه شروع به کار کرده و سپس در زمان تعیین شده به صورت خودکار متوقف می شود. حتی در این شرایط نیز نگران کیفیت مخلوط شدن مواد نباشید؛ زیرا دستگاه زد میکسر به طور یکنواخت حتی در شرایط خودکار، مواد شما را مخلوط خواهد کرد

خوشحال می‌شویم اگر دیدگاه خود را برای ما ارسال نمائید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.